Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Sites Site'de Yeni Yayın yayınlama (Resimli Anlatım)

Bir önceki yazımızda (Google Sites Yeni Yayınlar Eklentisi Nasıl Yapılır Resimli Anlatım) yeni yayın nasıl oluşturulacak anlatmıştık. Şim...

...
yeni yayın
Bir önceki yazımızda (Google Sites Yeni Yayınlar Eklentisi Nasıl Yapılır Resimli Anlatım) yeni yayın nasıl oluşturulacak anlatmıştık. Şimdi hazırlamış olduğumuz Yeni Yayın eklentimizle bir içerik oluşturup yayınlayacağız. Örnek olarak bir önceki yazımızı kullanabiliriz. Bir önceki İçeriğimizin ismi ;

Google Sites Yeni Yayınlar Eklentisi Nasıl Yapılır (Resimli Anlatım) Resim bir de gördüğünüz kısım açıklamaları ;

Başlıksız yayın ; İçeriğimize vereceğimiz isim.İçerik ismi Örneğimizde verdiğimiz ; Google Sites Yeni Yayınlar Eklentisi Nasıl Yapılır (Resimli Anlatım) olsun.

Alt kısımda sarı ile belirttiğim yerede içeriğimizi yazalım. Resimde dikkat ederseniz Ekler yazan kısmın içi boş. Bu kısma içeriğimiz ile ilgili resim, dosya, döküman herhangi bir şeyi yüklüyoruz. Şuna dikkat etmeyi unutmayın. Sonuçda Google Sites Sitelerinin de bir kapasitesi vardır. Bu kapasite 1GB dir.Kullanmasını bildiğimiz sürece kolay kolay bitirebileceğiniz bir alan değil.
Bilinçli kullanırsanız çok rahatlıkla senelerce problem olmaz. Kaldıki ben herhalde 8 sene oldu yanlışımda olabilir Google gmail kullanıyorum 7,5 GB halen yaklaşık 380MB kullanabildim. İlginç değil mi? Diyeceksinizki bu nasıl oluyor.

Çok basit Google'un birçok eklentisi var. Dökümanlar, tablolar, grafikler,görseller, haritalar vs çoğaltabiliriz. Her birinin ayrı ayrı kapasitesini düşünürseniz kolay kolay bitiremezsiniz. Peki işimiz bittimi hayır. İçeriklerimizi sosyal çevrelerde nasıl paylaşacağız ilerleyen zaman içinde bu konuları da bulabileceksiniz. Hemen diğer yazıları Google Sites Kurulumu başlıklı kategori makalelerinden inceleyebilirsiniz.İçeriğimizin yayınlanmış resimli görüntüsü :

10 yorum

  1. kardes bu dediğin olay eklentimi ucretlimi ayrıca son yayınlanan yazılarda tarıh var uyuz oldum bunaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Anonymous merhaba;
      Bu yazılar eklenti değil, ücretlide değil.Yayınlanan yazılarda tarih olması çok doğal.Google Sites ücretsiz kurulan bedava bir sitedir.Yukarıda anlattığım yazı içinde mavi bir bağlantı var.Tıkladığınızda bir sonraki yazıyı göreceksiniz.Birde anlayamadığım konu ? Google sites ile site kurdunuzmu ? Kurdu iseniz hangi kısmı anlamadınız ? Tam olarak izah ederseniz memnun olurum.Bir word dosyası kullanımından farksızdır.Mantığı anlamnız yeterli olacaktır.
      Görüşmek üzere..

      Sil
  2. selamlar yayinladigim yazilarin tamami anasayfada cikiyor ben yayinlarimin anasayfada cikmasini istemiyorum baglanti listesine ekledigim yazilar anasayfaya gelmesin yardimci olursaniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Osman Demirkiran Bey merhaba,
      Yazılarınızı ana sayfa menüsünde yazdığınızdan otomatikman yazılar da ana sayfada çıkıyor.hangi yazıyı hangi kategori altın da yazacaksanız o meniye tıklayın ve yeni yazınızı yazın Osman Bey ; Farklı bir yolu da var tabi.
      Şu yolu izleyin;Önce hangi yazıyı alacaksanız o yazıya tıklayın ve ;
      Diğer> Sayfa Ayarları>Sayfa URL si> Aralarına sılac ve tire koyarak sayları değiştirebilirsiniz.Bana site linkinizi bırakırsanız kontrol edebilirim.Ayrıca konu hakkında sitenize ilgili konu hakkında yazı linkinide bırakabilirim.
      Görüşmek üzere.Saygılar..

      Sil
    2. kisisellazerepilasyon.blogspot.com

      ustad sorular diye bir baglanti listesi olusturdum ve sorular ana menusu altinda cesitli sorulari yazip cevaplamak istiyorum mesela lazer epilasyonun tarihi gelisimi ile ilgili bir icerik eklemek istiyorum.
      buraya kadar sorun yok ancak yeni yayin boluumunden yayini yainliyorum etiket i belrtiyorum ancak icerik ''lazer epilasyonun tarihi gelisimi; linki ne tikladiktan sonra cikacagina dogrudan anasayfada cikiyor benim zaten anasayfa icerigim var umarim anlata bilmisimdir

      Sil

    3. hangi yazıyı hangi kategori altın da yazacaksanız o meniye tıklayın demissiniz
      ben lazer epilasyonun tarihi gelisimi yazisina tikladigimda bulunamadi diye bir uyari cikiyor

      Sil
    4. @Osman Demirkiran Bey ; Merhaba ;
      Blogunuz güzel olmaya başlamış.Hayırlı olsun.Ancak yorum yaptığınız yazı ile alakası yok.Daha önce belitseydiniz, çok daha rahat çözebilirdik.Sorular bağlantısı bir gadget
      1.Yazılara tıklandığında yeni sekmede çıkmasını istiyorsunuz.Herhalde doğru anladım.
      2.Yazı adı “lazer epilasyonun tarihi gelisimi” Sağ üstte gördüm.
      Cevap:
      1.Blog yazılarınız tıklandığında yeni sekmede açabileceğiniz bağlantı link aşağıda veriyorum kopyalayıp tarayıcınızda yeni sekmede açıp uygulayabilirsiniz.
      http://guney59.blogspot.com/2012/10/tum-blog-baglantlar-yeni-sekmede-nasl.html
      Bu uygulama tüm yazılarınız yeni sekmede açar.Ana sayfada dahil.Bu linki kaybetmeyin vazgeçmek ve geri dönüş yapmak için yine size lazım olacaktır.
      2.Lazer yazınıza “ana sayfa etiketi vermissiniz.Bu yanlış.Etiketi şu şekide verebilirsiniz.
      Lazer, Epilasyon, Lazer Epilasyon
      3.Lazer bağlantısını kontrol edin.
      http://http//kisisellazerepilasyon.blogspot.nl/search/label/ask Yanlış
      http://kisisellazerepilasyon.blogspot.com/search/label/Lazer Doğru
      Link sonunda .nl yanlış doğrusu com olacak
      Çift (hhtp) var bir tane olacak ve şu şekilde olmalı (http://)

      Yazılarım arasında etiket nasıl yapılır, kategori nasıl yapılır gadget nasıl yapılır gibi birçok konu var.Hatta eğitim videoları da var.İncelemenizi tavsiye ederim.Konuları incelediğinizde ilgili konu altına yorum yaparsanız.Hem siz daha net anlarsınız.Hemde ben ne anlatmak istediğinizi rahat anlayarak size doğru ve tam bilgi verebilirim.
      Görüşmek üzere..

      Sil
    5. @Osman Demirkiran Bey ;
      2C de verilen sorunuzu 2D de cevapladım.Problem yaşarsanız görüşelim.

      Sil
  3. İyi günler efendim, Ben blog sitesi açtım. onu yayınlamak istiyorum ama listede onu göremiyorum. Ne yapmam gerekmektedir.
    Acilen yardımcı olur musunuz?

    e mail adresim turan.veysel@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Veysel Turan; Bey Öncelikle hayırlı olsun.Hemen görür görmez mesajlarım arasında ilk sizin mesajınızı cevaplıyorum.
      Yorum yaptığınız kısım anladığım kadarı ile farklı bir yer.Buradaki yazı üzerinden cevap yazmıyorum.Sizin sorunuz üzerinden cevap veriyorum.
      Yeni açtığınız blog mu ? Google Sites ile açılan site mİ ?
      Blog ise sağ üstte yeni kayıt yazar tıklayın.Blogu yayınlamak istiyorsanız< açtığınız andan itibaren zaten yayına girdi.
      Size önereceğim yazıyı lütfen okuyun.Birçok bilgi bulacaksınız.İlgili bağlantılara tıklayınca yeni sayfalarla yeni bilgiler bulacaksınız.Sorun yazaşarsanız ilgili yazı altına yorum bırakın hemen cevaplarım.Şu anda blog nasıl kurulur yazısını başa aldım inceleyin lütfen.Veya aşağıdaki linki tarayıcıda açın.
      http://guney59.blogspot.com/2012/05/blog-nasl-kurulur-yaplacak-islemler.html

      Görüşmek üzere.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.