Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Sabiha Gökçen Havalimanı, yapay zeka tabanlı dijital asistan SAVVy’i tanıttı!

  Sabiha Gökçen Havalimanı, havalimanlarında kullanılan ilk üretken yapay zeka tabanlı asistan SAVVy'i tanıttı. İstanbul Sabiha Gö...

...

 


Sabiha Gökçen Havalimanı, havalimanlarında kullanılan ilk üretken yapay zeka tabanlı asistan SAVVy'i tanıttı.

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı (İSG), Antalya’da düzenlenen “AI in the Sky” konferansında yapay zeka tabanlı dijital asistanı SAVVy’i tanıttı. Bu yeni dijital asistan, havalimanlarında kullanılan ilk üretken yapay zeka tabanlı asistan olacak.

Yeni yapay zeka asistanı: SAVVy!

Türkiye’nin ikinci, Avrupa’nın dokuzuncu en yoğun havalimanı olan Sabiha Gökçen Havalimanı, Uluslararası Sivil Havacılık Örgütü’nün (ICAO) düzenlediği konferansta “Havacılık Sektöründe Yapay Zeka Çözümleri: CRM ve Yolcu Deneyimi” başlıklı oturumda SAVVy’i tanıttı.

İSG CEO’su Alp Er Tunga Ersoy SAVVy’nin müşteri hizmetleri kalitesini artırma ve süreçleri optimize etme amacıyla hayata geçirildiğini belirtti. Asistanın isminin Sabiha Gökçen’in IATA kodu olan “SAW”dan türetildiğini ve misafirperver bir karakter yansıttığını ifade etti.

Ersoy, yolcu taleplerine hızlı yanıt vermeyi amaçlayan SAVVy’nin 7/24 destek sağlayarak Sabiha Gökçen SAW Care Çağrı Merkezi çalışanlarının daha karmaşık sorunlara odaklanabilmesine olanak sunduğunu açıkladı.

SAVVy, doğal dil işleme (NLP) gibi konuşma yapay zeka tekniklerini kullanarak yolcularla insan benzeri sohbetler gerçekleştiriyor ve anlık yanıtlarla kişiselleştirilmiş çözümler sunuyor. Bu teknoloji sayesinde Sabiha Gökçen yolcuları müşteri temsilcisini beklemeden SAVVy ile işlemlerini hızlı ve sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilecek.

SDN Yorumları 0 Yorum

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.