2016 Tesla Model S P90D, 700 bin kilometre yol gittikten sonra batarya performansı test edildi ve hala orijinal bataryasıyla çalışıyor. 2016...
...
2016 Tesla Model S P90D, 700 bin kilometre yol gittikten sonra batarya performansı test edildi ve hala orijinal bataryasıyla çalışıyor.
Sonuç olarak ise, Tesla 300 kilometre yol katettikten sonra şarjı bitti. Bu, EPA tarafından belirlenen yeni menzil değerinden yüzde 36.4 daha düşük. Evet, Tesla orijinal menzilinin yüzde 36’sını kaybetmiş durumda olabilir, ama batarya performansı açısından hala önemli bir mesafe kat edebildiğini göstermiş oldu.
Bu test sayesinde bizler de, elektrikli araçların batarya performansı hakkında önemli bilgiler edinmiş olduk. 700 bin kilometrede olan bir Tesla Model S, batarya performansı yüzde 36’sını kaybediyor. Yani, aynı batarya ile 473 kilometre yerine 300 kilometre yol gidebiliyor.
Peki, sizce bu performans iyi mi kötü mü? Elektrikli araçların batarya ömrü hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmında paylaşmayı unutmayın…
Hiç yorum yok
Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.