Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger: İletişim Formu (Bize Ulaşın Sayfası) Nasıl Eklenir?

Blogger ’da İletişim formu, okuyucu irtibat formu eklemek, WordPress gibi eklentileri desteklememesinden dolayı oldukça sıkıcı bir iş gib...

...

Blogger’da İletişim formu, okuyucu irtibat formu eklemek, WordPress gibi eklentileri desteklememesinden dolayı oldukça sıkıcı bir iş gibi gelebilir.
Blogspot blog yazarlarının çoğunun yaptığı, üçüncü taraf sitelerde (foxyform, jotform, 123contactform vb.) gibi Yardım da sorunu aramaktır.

Blogger İletişim Formu Sayfası için bugün, Blogger’da resmi iletişim sayfasını bu makale ile nasıl ekleyeceğinizi öğreneceksiniz.
 

Üçüncü taraf kodların sanki parkta yürüyüş yapar gibi yeni sayfalara eklenmesi mümkündür. Ancak! Blogger'ın Resmi iletişim formu onlardan çok çok daha iyi ve güvenlidir.

Resmi Blogger, Blogcu Formunun Yararları

Bir mesajı gönderir göndermez mesajı alacaksınız. Ayrıca, teslim edilebilirlik de% 100'dür.
Basit arayüz, ziyaretçilerin sizinle iletişim kurmasını kolaylaştırır.
Cascade, Stil Sayfası (CSS) dilini biliyorsanız, formu istediğiniz gibi özelleştirmeniz kolay olacaktır.
İletinin gönderilmesi için tüm sayfa yeniden yüklenmeyecek.

Bu öğreticiyi üç bölüm olarak göreceksiniz. Kişi gadget'ını ekleme, gizleme ve Resmi kodu yeni bir sayfada uygulama.

1. Bölüm: Kişi Gadget'ını Ekleme


Blogunuzda İletişim gadget’ı eklemek için aşağıdaki adımları izleyin.

1. Adım : blogger.com adresini ziyaret edin ve hesabınıza giriş yapın. Birden fazla blog kullanıyorsanız, listeden istediğiniz blogu seçmeniz gerekir.

Adım 2 : Gadget ekleme seçeneği almak için sol kenar çubuğundan Yerleşim tıklayın.


Adım 3 : Ana panelde sağ tarafta Gadget Ekle bağlantısını görebilirsiniz . Üzerine tıklamak sizi bir gadget listesine götürecektir.



Adım 4 : Ardından, Sağ taraftaki dikey çubuğu aşağıya kaydırın. Şimdi İletişim Formunu göreceksiniz . Sadece aynısını ekle. İletişim Formu ismine veya (+) simgeye basabilirsiniz.
  

Eklediğiniz Gadget'i tutun, sağ kenar çubuğuna konumlandırın. Sürükleyin korkmayın. Görülmesini istediğiniz yere bırakın.



2. Bölüm: Gadget'ı Gizleme

Şimdi, kişi gadget'ını nasıl gizleyeceğinizi öğreneceksiniz.

Adım 1 : Burada şablon bölümü ile oynamamız gerekiyor. Böylece, sol menüden Tema ismine tıklayın.

Adım 2 : Ardından, HTML’yi Düzenle’yi tıklayın ve blogunuzun tüm kodunu geniş bir alana açılsın.




Adım 3 :    ]]></b:skin>  öğesini arayın ve aşağıdaki kodu hemen önce yerleştirin.bir satır üstüne.

div#ContactForm1 {
display: none !important;
}




Ardından, değişiklikleri korumak için Kaydet'i tıklayın.

Üçüncü adımdan sonra, blogunuzda İletişim widget'ini görmezsiniz.

Bölüm - 3: Bir Sayfaya İletişim Formu Ekleme

Özelleştirilmiş resmi blogcu iletişim formu kodunu burada ayrı bir sayfada gösterilmek üzere eklenecek şekilde alacaksınız.

1. Adım : Sayfalara gidin ve Yeni sayfaya tıklayın.




Adım 2 : Sayfa içinde bir kod kalmasın. İçindeki her şeyi sildikten sonra aşağıdaki kodu HTML yazı düzenleyicisine yapıştırın.


Oluştura tıkladığınızda şöyle bir görüntü ile karşılaşacaksınız.  Bu görüntü sizi aldatmasın.


Not: İlgili metin dosyasından İletişim Forum kodunu alabilirsiniz.

Adım 3: Bir başlık ekleyin (Bize Ulaşın gibi) ve ardından aşağıda verilen ayarları değiştirin.



Adım 4: Sonunda, Yayınla düğmesini tıklayın. Bu kadar.

Bu iletişim formundan gönderilen mesajlar yönetici e-postasına iletilecektir. Blogda birden fazla yönetici varsa, hepsi onu alır.

Bu yayını blogger arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın.
Adım 5: Bloger > Yerleşim > Sayfalar:  Menü çubuğunuzda İletişim sayfa ismi görülmüyorsa  İlgili kutucuğu işaretleyin.

Sonucu mu merak ettiniz. İnceleyin >> Adnan Güney İletişim Formu


Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.