Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Alpemix V2.3 Uzaktan Destek Sunum Yazılımı

Alpemix uzaktan yönetim destek, sunum ve eğitim yazılımı üyelik gerektirmeyen ücretsiz diğer bilgisayarlara bağlanarak yardım alabilec...

...
Alpemix uzaktan yönetim destek, sunum ve eğitim yazılımı üyelik gerektirmeyen ücretsiz diğer bilgisayarlara bağlanarak yardım alabileceğiniz  Türk yapımı olarak kullanabileceğiniz Teknopars Bilişim Teknoloji proğramıdır.
Alpemix uzaktan yönetim destek, sunum ve eğitim yazılımı üyelik gerektirmeyen ücretsiz diğer bilgisayarlara bağlanarak yardım alabileceğiniz Türk yapımı olarak kullanabileceğiniz Teknopars Bilişim Teknoloji programıdır. Bilgisayarında sorun yaşayan dost ve arkadaşlarınıza yardımcı olabileceğiniz birbirinize uzaktan bağlanmanıza yarayan ücretsiz bir programdır. Alpemix programı ile farklı konumlarda tanıdıklarınız ile aynı bilgisayarda çalışıyor gibi sorunlarınızı paylaşıp yardım alabilirsiniz. Türkçe arayüz kullanımı nedeni ile zorluk çekmeden bilgisayarınıza kurup kolayca çalışmalarınızı gerçekleştirin.

Üyelik sistemi zorun değildir. Diğer bilgisayarlara bağlanmak için iki tarafın da herhangi bir ayar yapmasına gerek yoktur. Programın ekrana getirdiği ID ve Parolayı karşı tarafa iletmek yeterli olup herhangi bir ayar yapmanıza gerek yoktur.

Proğramı ayrıca, eğitim, sunum, toplantı amaçlı kullanmanızda seçenekler arasında yer almaktadır. Ayrıca Alpemix'de sesli iletişim özelliği ve gelişmiş dosya transfer özelliği de bulunmaktadır.

Alpemix ile daha fazla neler yapabilirsiniz ? Geniş bilgi için Detaylar kısmını inceleyin. 2 dakika 53 saniyelik genel kullanım videosunu izleyin. Alpemiz ücretsiz uzaktan yardım proğramını kullanmak için siteye giriş yaparak indirin. Diğer sorunlarınız için yazılımı anlatan Aplemix videolarını inceleyinAlpemix ücretsiz uzaktan yardım site girişi ⇒ Alpemix

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.