Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blog Nasıl Kurulur Video’lu Görseller Hakkında

Blogger yazılarımda, bugüne kadar hazırladığım eğitim amaçlı görsel videolar ile  Blog kurulum ve Aşamaları hakkında görsel anlatımları “...

...
Blog Eğitim Videoları
Blogger yazılarımda, bugüne kadar hazırladığım eğitim amaçlı görsel videolar ile  Blog kurulum ve Aşamaları hakkında görsel anlatımları “Blog Eğitim Videoları” ismi ile, Menü Başlığında toplamayı tasarladım. Umarım bu menüde topladığım Videolar Blog kurulum alt yapısında sizlere daha fazla yardımcı olur.Blogun yapısı gereği ilk yayınlar en altta olacağından, arayacağınız ilk konularda alt kısımda yer alacaktır. Videoları mümkün oldukca en alttan izlemenizi tavsiye ederim. Sonuç olarak basitten zora doğru sıralanmış olacaklardır.
Herhangi bir konu için video talebinde bulunmak isterseniz bu alanda yorumlar kısmından belirtebilirsiniz. En kısa zamanda video hazırlanarak yeni akışa eklenecektir. Blog takibi için sağ altta bulunan Subscribe (Abone) kısmından istediğiniz seçeneği seçerek blog takibini yapabilirsiniz. Ayrıca blog yazıları için hazırlamaya çalışacağım bir yöntemle arşiv oluşturmayı düşünüyorum. Google Dökümanlarla yapmayı düşündüğüm bu sistemle başarı elde edebilirsem, sizlerle tekrar bu konuyu paylaşacağım. Umarım faydalı bir çalışma olur.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.