Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google PageRank Şubat 2013 Güncellemesi

Google PageRank , Webmastır’ların merakla beklediği site değerlendirme çalışmaları devam ediyor.Şubat 2013 ayı sonuna kadar da devam edi...

...
Google PageRank

Google PageRank, Webmastır’ların merakla beklediği site değerlendirme çalışmaları
devam ediyor.Şubat 2013 ayı sonuna kadar da devam edileceği söyleniyor.Bu arada bende merak ettim PR değerim nedir , bir bakim dedim. Crome tarayıcımda, PageRank yazarak blogum hakkında bilgi almak için incelemeler yaptım. Birçok sitede analiz yaptım. Hiçbiri değerleri doğru dürüs vermedi. Aldığım veri bilgileri ile benim çıkardığım bilgiler

örtüşmüyordu. Forumlara giriş yaparak yazılan yorum ve anlatımları inceledim.İnceledim kelimesi biraz fazla oldu. Çünki o kadar sallama anlatımlar mevcuttu ki, incelemeden çıktım. Her kes birşeyler yazmış, yazı altına link bırakmış.Linkleri incelediğimde anlatılanla sitesi arasında dağlar kadar fark var.Forumlarda SEO’dan bahsetmiş. Okuduğunuzda 40 yıldır bu işi yapan biri gibi bir anlatımda bulunmuş. Site verilerini incelediğimde anlattığı ile uygulamaları arasında bir bağlantı göremedim.Açıkcası sahte bir Doktorun hastaya ilaç tedavisi vermesi gibi birşey di bu. Peki doğru verileri nasıl öğrenecektik, kime güvenecektik. Derken aklıma forumlarını devamlı kullandığım webmastersitesi.com geldi.
Başladım incelemeye.Okuyuculardan saçmalayanlar maalesef orda da vardı. Ancak webmastersitesi.com’un kendi uygulaması olan seosta.net ile karşılaştım. Bir denemede burada yapim, sonuçlar doğru çıkacak mı diye blog URL’sini yazdım. Çok hızlı ve sade bir görselle sonuçlar çıktı. Tüm sonuçlar doğru ve eksiksizdi. Bende Bu konuyu sizlerle paylaşmayı düşündüm. Google PageRank ve diğer verilerinizi öğrenebileceğiniz bu siteye giriş yaparak öğrenmek istediklerinizi sorgulayabilirsiniz.
1. Google PageRank ve diğer site bilginizi öğrenmek için http://www.seosta.net/ sitesine giriş yapın
2. Blog/Site URL’nizi yazın ve İstatikleri getir sekmesine tıklayın.
3. 10 sn sonra tüm veriler karşınızda. Tüm verileri ben doğru olarak aldım.Siz değerlendirmeleri nasıl alacaksınız, bana da bildirirseniz memnun olurum. Yorum kısmından verileri doğru aldığınızı belirten bir yazı yazmayı unutmayın.
4. Site altında blogunuza ekleyebileceğiniz kodlar da mevcut.Arzu eden PR ve Alexa kodlarını ekleyerek sayacı kullanabilirler.
5. Çıkan sonuçları ayrıca resim olarak da indirebiliyorsunuz.
E daha ne olsun bizler için önemli olan doğru sonuç.
Aşağıdaki resimde, Blogum için aldığım sonuçlar görülmekte.Pek de fena değil diy mi?
http://www.webmastersitesi.com/ Sitesine ve http://www.seosta.net/ sitesine çalışmalarındaki doğru sonuçlardan dolayı teşekkür ederim

Guney59 Paylaşım Blog PR Değerlerim

2 yorum

  1. Alexa verim ile kıyaslarsam doğru gösteriyor 1.5 ay için bu veriler bu kadar :) http://n1304.hizliresim.com/18/r/mcw1c.png
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım kısa zaman diliminde çok iyi bir gelişme.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.