Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Blog Hataları ve Çözümü

Dynamic Blogger görünümlü blog arama kutusu (Search) ve blogunuza giriş yaptığınız gösterge paneli "Dashboard" iconları, çalış...

...
Dynamic Blogger görünümlü blog arama kutusu (Search) ve blogunuza giriş yaptığınız gösterge paneli "Dashboard" iconları, çalışmıyor ise yazıyı takip ederek çözebilirsiniz. Bu arıza için Blogger yardım forumlarında yaptığım görüşme sonucunda bir neticeye varamamıştık.  Google aramalarda belki bir çözüm bulabilirim diye düşündüm ancak buda sonuçsuz kalmıştı. Bilgisayarımın bakımını yaparken bir veri kaybı olabileceği düşüncesi ile Google Chrome'u kaldırıp tekrar yüklemiştim ancak yine sonuç değişmemişti.

Tek çare kalmıştı oda sorunu kendim çözmeliydim. Önce Dynamic görünümlü test bloglarımdan biri ile işe başladım. Sorunu çözmek için yapılan çalışmaları aşağıda sırası ile belirtiyorum. Sizde aynı sorunu yaşadığınızda anlatılanları takip ederek bir sonuç elde edebilirsiniz.

Çözümler :

1. Test blogumdaki tüm girdileri, (CSS kod ve eklentileri) Google Drive doküman kullanarak yedek aldım. Siz herhangi bir metin editörü de kullanabilirsiniz.

İlgili yazılar :

    Blog CSS Kodunuz Silinmesin Çözümü
      Tema Değişiminde CSS Kodlarınız Kaybolmasın
      Blogunuzu iki şekilde yedekleyeceğinizi biliyor musunuz

      2. Şablon Özelleştirme bölümünde bulunan dynamik görünümlü blog Temasını tekrar yükledim. Not: Yeni bir tema yüklendiğinizde tüm şablon verileriniz yok oluyor. Yeni bir tema ile başlıyorsunuz unutmayın. Bu nedenle kullandığımız eklenti kodlarını yedekliyoruz.
      3. Yeni tema şablonunuz yükledikten sonra blogunuzu ön izleme ile kontrol edin. Arama kutusunun çalıştığını göreceksiniz. Yalnız bir sorunumuz daha var henüz bitmedi. Diğer sorunuz ise blog giriş iconlarının gözükmemesi. Bu sorunu belki yaşamayabilirsiniz.
      4. Bloga giriş icon'ların veri alışverişi yapabileceği tek yer blog Ana Sayfasının olabileceği düşünürsek, Sayfalar sekmesine giriş yapın.

      Blogger Dashboard

      5. Sayfaları farklı göster sekmesi yanında açılır pencere kutusuna tıkladığınızda “üst sekmeler” ve “Göster” yazan seçenekleri göreceksiniz.
      6. Her iki sekme arasında birkaç kez seçim yaparak blogu kaydedip ön izleme ile kontrol edin.
      Sonuç ;
      Bloga giriş iconları ve Blog Arama kutusu, her ikiside çalışmaya başladı. O andaki mutluluğumu sizlere anlatmam mümkün değil.Yapılması gereken bir tek işlem kalmıştı
      Blog CSS kodları ve eklentilerin tekrar bloga yüklenmesiydi. Bunları yüklediğimde acaba hata verecek mi ? Diye kuşku duydum. Tüm CSS kod ve Eklentileri tek tek yükleyerek ve önizleme yaparak blog da hata durumlarını kontrol ettim.En son kodlarıda yüklediğimde blog da hiçbir hata olmadan çalıştığını gördüm. Bu konuyu hemen sizlerle paylaşmak istedim. Sizde bu tür bir hata ile karşılaşırsanız, yukarıda anlattığım konuları uygulayarak bir başarı sağlayabilirsiniz.

      Hiç yorum yok

      Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.