Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google + Followers Gadget Kurulumu

Bir önceki yazımda, Klasik Bloglar için Google+ Followers Gadgetini yüklemenizi yazmış, Dinamik bloglarımız içinde Google Followers Gadge...

...
Google+ Followers Gadgeti
Bir önceki yazımda, Klasik Bloglar için Google+ Followers Gadgetini yüklemenizi yazmış, Dinamik bloglarımız içinde Google Followers Gadget kurulma isteği temennisinde bulunmuştum. Kalbim temizmiş ki bu sabah 05,25 de Dinamik bloguma bu Gadgeti kurabildim.Bu sevincimi sizlere de hemen duyurmak istedim.

Yanlız, bazı arkadaşlarım Gadget’in olmadığını ve Gadgeti göremediklerini yazmıştı. Üzüldüm. Diğer bloglarıma baktığımda gerçekten görülmüyordu. Ama arkadaşlar şu anda görülüyor.Hem dinamik blog da hemde klasik blog da. Geliştiricilere buradan teşekkür ediyorum. Bir dileğim daha kaldı oda herhalde olur.Kategori isteğinde bulunmuştum.
Bakalım olacak mı ?Dinamik bloglarımızda kurulumu bilmeyen arkadaşlara yol gösterelim ve Gadgeti nasıl yapacaklarını anlatalım.
Blog Yönetim paneline giriş yapıyoruz.
Yerleşim ⇒ Gadget Ekle ⇒ Google+ Followers Gadgetini seçerek kaydediyoruz.
Blogumuzu da kaydediyor ve yaptığımız işi kontrol ediyoruz.
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.

 Google+ Followers Gadget görüntümüz

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.