Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Harikalar Tic.Teması Kurulum ve Tasarımı

Blog açtıktan sonra yapılandırdığımız blogumuzun görseli Blogger bloglarımızda beğeneceğinizi düşündüğüm Harikalar Tic.  adlı “Tema” Templ...

...
Kurduğumuz blog görüntüsü
Blog açtıktan sonra yapılandırdığımız blogumuzun görseli Blogger bloglarımızda beğeneceğinizi düşündüğüm Harikalar Tic. adlı “Tema” Templates’i sizlerle paylaşmak istedim. Bu temayı hiçbir “CSS” kodu kullanmadan doğal haliyle mümkün olduğunca tasarlamak ve sizlerinde basit bir temaya uygulayacağınız küçük işlemlerle istediğiniz şekle nasıl getirebileceğinizi anlatmaya çalışacağım.

Uzun zamandır, tema üzerinde çalışmalar yapıyorum.Beğendiğiniz bir temayı buluyorsunuz ancak temada yapmanız gereken birçok işlem ve hata çıkıyor.Bunca emek kısa zamanda zaman kaybına dönüşüyor.Yaptıklarınızı çöpe atarak başa dönmekten başka bir işe yaramıyor. Bu düşünce ile blogger şablonlarından seçeceğim basit bir temayı kendim değiştirmeye karar verdim.Hemen işe koyuldum ve şu anda hem temayı değiştiriyorum hemde sizlere bu yazıyı hazırlıyorum.
Temayı birçok kodlarla değiştirmeniz mümkün.Fakat bu defada kodlarla devamlı oynamanız gerekmekte. Blogger yapı gereği tüm kodlarla oynamanıza müsade ediyor. Zaten birçok örneklerle bunu görüyor ve izliyorsunuz.Dikkat ettiğim bir konuda, birçok blogger kullanıcısı var büyük bir çoğunluğu bu kodlarla fazla uğraşmıyor veya uğraşamıyor.

Blogumuzu ilk kurduğumuz andaki ham hali
Bu düşünceden hareket ederek, yeni bir blog kuran birinin kısa zamanda bir blogger temasını yapılandırabilecek, anlatılanlarıda video ile pekiştirmek istedim. Herhalde çok yararlı olacaktır.Yeni kurulan bir blogger blogda neler yapılabilir ?Blog başlığımızı örnek : Eklentiler olarak belirledim. Blog adını da : “guneytes1” verdim.İçi boş bizi bekliyor.Neler yapabileceğimize bakalım. Yapacaklarımız işlerin, size fikir vermesi açısından videomuzu izleyebilirsiniz.


Yeni temanızı tamamen özelleştirmeyi düşünüyorsanız doğru yerdesiniz. Temanızın Tasarımını nasıl yapacaksınız ? Blog Kategorileri Sayfalar (Pages) yazan açılır menüde dir.Menü üzerine geldiğinizde açılan listeden (Pagelist) Tema Tasarım simgesine tıklayın. Yazının en altından başlayarak yukarıya doğru çıktıkca daha gelişmiş yazıları göreceksiniz. Yapabileceğini düşündüğünüz yazıdan başlayın. 
Diğer kategoriler sağ taraftaki açılır gadget içindeki Diğer Kategoriler isminde listelenmiştir.
Yapamadığınız kısımları yorum yazarak yardım alın.
CANLI DEMO’mu görmek istiyorsunuz ? Bağlantıya tıklayarak inceleyin.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.