Blog Sayfaları ile Menü Yapımı Resimli ve Videolu Anlatım

Blogger, blog Sayfalar sekmesinde blog'umuza, sayfamızdan oluşan herhangi bir başlık ismi ile menü yapabiliriz. Menü seçeneklerinden oluşan bir blogunuzun olması herhalde hepimizi mutlu eder. Blog'unuzun yazı editörünü veya google drive de kendinize bir şablon sayfa yaparak yazılarınızı bu editörde de yazabilirsiniz. Google Drive yazı editörü hakkında yazdığım yazıyı okuyarak sizde blog yazılarınızı google drive şablonlarından hazırlayabilirsiniz. Hemen konumuza geçerek ilk adımları takip edelim.
Hazırlayacağımız konunun başlık adı : Ben Kimim (Etiketi) olsun.

Ben Kimim
Konumuzun içeriği : Kişisel kısaca CV bilgileri olabilir.
İzleyeceğimiz yol ;
Yerleşim ⇒ Sayfalar ⇒ Yeni Sayfa ⇒ Boş Sayfa tıklıyoruz

Saylar yeni sayfa
Açılan sayfamızda Başlık kısmına “Ben Kimim” yazıyoruz. İçerik kısmınada daha önceden hazırladığımız (CV) yazımızı ekliyoruz. Yazımızı önizleme yaparak eksiklerimizi tamamlayıp yayınlıyoruz. Kalıcı bir sayfa oluşturduk.
Ben Kimim Sayfa İçeriği
Hayal gücünüzü kullanarak istediğiniz kadar menü yapabilir, (20 Adet sınırı) veya işinizin bir parçası olan yazınızı bu şekilde menü olarak da hazırlamanız mümkün. Örneğin bu alanda mobilya işleri ile uğraşıyorsanız güzel bir başlıkla slayt yapabilir, öğretmenseniz öğrenci kurallarını belirten bir yazı hazırlayabilirsiniz. Hayal gücünüzü çalıştırın.
Yukarıda anlatılan (Blog Sayfaları ile Menü Yapımı) konuyu pekiştirmek için video'yu izleyebilirsiniz.

Kategori Makaleleri

Bu blogdaki popüler yayınlar

Paint Net ile Resim arka plan Görüntüyü Şeffaf Yapma

Windows 10 Denetim Masası Komutlarına Kısa Yoldan Ulaşma

Windows İşletim Sistemi 32 Bit ve 64 Bit Arasındaki Fark

Blogger Açılır Menü Oluşturma

Facebook Candy Crush Saga Oyunu Çalışmıyor Çözüm

Paint ile Resim Boyutlandırma Seo

Windows 10 ve 8.1’de Oturum Parolasını Kaldırma

Aynur Nur - Acı Kaybımız

Windows Update 80240016 Hatasını Düzeltme

D-Smart Web İnternet Bağlantı Sorun ve Çözüm Ayarları