Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google Politikalar ve İlkelerinde değişim sürecine başladı

Tek bir politika, tek bir Google deneyimi Google genelindeki 60 değişik gizlilik politikasını kaldırıp bunların yerine çok daha kısa...

...

Tek bir politika, tek bir Google deneyimi

Google genelindeki 60 değişik gizlilik politikasını kaldırıp bunların yerine çok daha kısa, okunması kolay tek bir politika getiriyor. Yeni politikalar çok sayıda ürün ve özelliği kapsıyor. Böylece, Google genelinde basit, sade ve kullanıcı dostu bir deneyim oluşturma düşüncesine daha uygun bir hale gelmiş oluyor.
Buradaki bilgiler önemlidir, bu yüzden birkaç dakikanızı ayırarak lütfen güncel Google Gizlilik Politikaları ve Hizmet Şartlarını okuyun. 
Bu değişiklikler 1 Mart 2012’den itibaren geçerli olacaktır.



10 yorum

  1. Hocam merheba google plus da bazı yazılarımı kaldırmak zorun da kaldım sanrım birileri rahatsız oldu, hocam size rahatsız olunan linkleri yazıyorum bilgi vermenizi bekliycem. http://eflal.blogspot.com/2013/02/how-could-i-ever-know.html,http://eflal.blogspot.com/2013/02/evli-yalnzlar.html,http://eflal.blogspot.com/2013/02/para.html,http://eflal.blogspot.com/2013/02/erkek-ve-siddet.html,http://eflal.blogspot.com/2013/02/gonul-belas.html,http://eflal.blogspot.com/2013/02/cocuk-ve-mutluluk.html,http://eflal.blogspot.com/2013/02/evlilik-istekleri.html,http://eflal.blogspot.com/2013/02/frtnadaki-elmas-parcasnn-cicegi.html hocam hiç birşey anlamadım ve çok üzgünüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey; Bu linklerden biri kanunen rahatsız olması mümkün değil.Google Plus için bunlar bişe değilki. Birilerinin kişisel takıntısı olabilir.Ancak bu yazının kaldırılmasını gerektirecek bir yazı çeşiti yok zaten.Kişisel düşüncelerinizin belli bir uskupla anlatımı.Aşırıcı,onur kırıcı, şiddet, kişiye hakaret veya belirtme mevcut değil.Videolar ise Youtube linkleri,Kamuya açık.Sizden bunu kaldırmasını kim istedi kişiler istedi ise buna hakları zaten yok.Googel böyle bir linki kaldır demez.Birinden alındı ise ancak uyarı gönderir.Yazı size aitse de bunu ispat ederek karşı tarafı şikayet de bulunabilirsiniz.Açıkcası ben yasaklanması gereken bir metaryal göremedim.Birilerinin başka konudan canı sıkıldı ise kişisel kaldır demesi de garip bir olaydır.O da gitsin bugünkü yönetimini incelesin.Biraz aynaya baksın ve gerçekleri görsün.Görüşmek üzere.

      Sil
    2. Hocam google plus da sadece siz görebilirsiniz yazısı vardı. Yoksa blogdan kaldır diye bir uyarı almadım. Büyük ihtimalle yazımı okuyan kişiler rahatsız oldular. Hocam sorum şu; google plus da kötüye kullanımı bildir menüsünü kaldırabilirmyiz. Böyle bir şeyin olduğunu okumuştum yoksa bu kişiler kötüye kullanımı hep bildire bilirler. büyük ihtimalle (para) başlıklı yazım birilerini rahatsız etti. hocam kötüye kullanımı bildir menüsünü kaldırma konusun da bilginiz varsa yardımızı rica ediyorum.

      Sil
    3. Yani hocam topluluğa uymayan bir yazı çeşidi olarak google'n bunu kabul etmesi çok şaşırtıcı, yani uyarı yazısı google plus da sadece siz görebilirsiniz olaraktı, yani sorun; yazının bana ait olup olmaması değil rahatsızlık sonucu kişilerin kötüye kullanımını seçerek bildirimde bulunması açıkçası çok şaşırdım.VE yazı blogda herkese açık ve görebilir bunda sorun yok.

      Sil
    4. @sami eski
      Bey evet yazıyı siz görüyorsunuz sadece.Bu da Google kişileri lanse etmediği anlamında bir yazı.Blogdan kaldır uyarısı almadığınız bir yazıyı kaldırmanıza gerek yok.O yazıyı kötü olarak bildiren kişi aslında farkında değil.Bazı yazılarınızı g+1 lemiş ve iletişimi bana bilgi ver diye farkında olmadan açık bırakmış.Bu nedenle her yazınız o gidiyor.Oda bundan rahatsız olmuş.O kişinin sizinle irtibat kurmanızı bekleyin.Banada alakasız paylaşımlar geliyor.Ama kimseyi işaretlemiyorum.Nedeni pylaşım eklemelerinde o kişi kayıtlı.Paylaşım yaptığınızda kayıtlı olan tüm kişilere yazınız gider.O kişi sizinle irtibat kurarsa ki kuracaktır. Sizin eklediği yerden kaldırsın sorun hallolur.Sizi Spam olarak işaretlemiş.Kötüye bildirim çok farklı bir kavram.Siz yazınızda gizli bir saldırı yada kötü amaçlı bir yazılım vermiyorsunuz ki.Bu nedenle kuşku duymayın.Size verilen uyarının bir resmini bana mail olraka atabilirmisiniz.
      adnan.guney59@gmail.com
      Google dan size uyarı yazısı gelmedi ise hiç boşuna telaş etmeyin.Beğenmeyen arkadaş sizi eklediği yerden kaldırsın sorun biter zaten.Görüşmek üzere..

      Sil
    5. @sami eski
      Bey birde kötüye kullanımı kullanmak o kadar kolay değildir.Sizden bazı bilgi ister.Bu bilgileri google vermesi gerekeir o kişinin.Sizce verebileceği bir şey var mı? Bence yok.Youtube de Ayhan Işığın açıkca yayınlanan eski videosu hakkında ne yazabilir ki ? O zaman Google Youtube de şikayet etmesi lazım.Lütfen rahat olun.Sizi çekemeyen yada özel bir durumu olan birinin yaptığı bir uygulama.Ama başında patlayabileceğini bilmiyor.Her şeyi zamana bırakın.
      Çok sıkışırsanız beni önce yazar olarak sonrada yönetici olarak ekleyin.En son aşamada bunu yapabilirsiniz.

      Sil
    6. Hocam çok teşekkür ederim zaten yazı blogda görünüyor. Ve arkadaşlarıma da sordum yazılarımı blog da görebiliyorlar. Google plus da resim yoktu hocam sadece bu yazıyı google plus da siz görebilirsiniz yazısı vardı. Birden fazla kişi büyük ihtimalle çok fazla rahatsız oldu yazılarımdan ve her yayınladığımda bunu yapacaklar ve çok fazla da uğraşmak istemiyorum açıkçası twitter da yeterince görülüp siteme bakıyorlar. Google kendi videolarını yoksayması ben çok soğuttu açıkçası, hocam değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.

      Sil
    7. @sami eski
      Bey Google yok saymaz Sami bey.Bu otomatik gelen bir cevaplamadır.Bu yüzden kendinizi üzmeyin.Yayına devam edin.Birkaç anlayışsız insan için bir dünyayı yok etme gibi bir düşünceniz olmasın.Unutmayın acının olduğu yerde tatlıda vardı.Hayat bu ve bazen göğüs germemiz ve mücadele etmemiz gerekir.2 kişi olumsuz bakmış olabilir.50 kişi olumlu bakıyorsa sizce hangisi önemlidir.Ben aldırmam bile.Yazılarınız içinizdekileri yansıtıyor.Buda engel teşkil etmez.İstemeyen okumaz.Konuya duygusal bakmayın lütfen.Tam tersi mücadele gücünüz dahada artsın.Biz sizi seviyoruz.Yazılarınızıda seviyoruz.Başkasının sevmemesi o kadarda önemli değil.Sahte bildirim yapan kısa zamanda kendi cezasını görür.Merak etmeyin.Yazılarınıza devam.Sıkıntı olacak bir yazınız yok.Bende okuyorum.Dar kafalı yobazlara aldırmayın.Benim yazılarıma yapsınlar görüm onları.Webde deşifre nasıl oluyor.Onlada bırakmam wede hayatını söndürene kadar devam ederim.Ben bir virgül hatası için bilgisaya kızıp format atan bir yapıya sahibim.Çabulcularada format atmasını iyi bilirim.17 blog ve site ile uğraşıyorum.Kimin geldiğini çoktığını ne yaptığını hepsini biliyorum.Sizde zamanla bu konuları yaşayacaksınız.Bazen canım sıkılınca virusleri bağırtıyorum.Merak etmeyin devam, devam.

      Sil
    8. Hocam çok teşekkür ederim, umarım bir gün cahilliğimizden kurtulabiliriz. Amacım blogdan para kazanmak ta değil sadece duygu düşüncelerimi paylaşmak istiyorum tek amacım insanlardan bir şeyler öğrenmek ve bir şeyler öğretmek hepsi bu kadar. Hocam değerli yorumlarınızı saygıyla okuyor ve önerilerinizi özenle düşünüyor ve uyguluyorum. Tekrar teşekkür ederim. Görüşmek üzere.

      Sil
    9. @sami eski
      Bey, estafurullah cahillik diye nitelemeyin.Bakın birçok araştırma ve çalışmalar yapıyorsunuz.Bunu yapmayan birçok insan var.Blog dan parada kazanın neden kazanmayacaksınız ki.Hakkınız olan birşey, emek veriyorsunuz.Emeğin bir karşılı her zaman olur.Bu para olabildiği gibi bir teşekkür veya bir alkış da olabilir.İnsanlara birşeyler öğretmek duygusu zaten işin başlangıcı.Siz bu kısmı aşmıssınız.Ve Öğretiyorsunuz da.Size bir örnek verim.1500 kişinin okuduğu sayfada 5 yorum var.Bu insanlar bu sayfadan bişe öğrenmemeleri mümkün mü ? Değil kesin %10 öğrenmesi bile büyük bir olgu.Yorum sayısına göre değerlendirme yapsaydım, kimse bakmamış diye düşünebilirdim diy mi? İşin başı okumak ve tecrübelerimizle bütünleştirip insanlara da anlatmak.Değerli yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim.Bu yazdıklarımızı da okuyorlar merak etmeyin.Görüşmek üzere.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.