Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Friend Connect İzleyici Gadget Kurulumu Videolu Anlatım

Google Friend Connect kapanıyor. Birçok blog kullanıcıları ne yapacağını düşünmeye başladı. Bu konu ile ilgili anlatımı çözecek ipuçlar...

...
Friend Connect İzleyici Gadget Kur
Google Friend Connect kapanıyor. Birçok blog kullanıcıları ne yapacağını düşünmeye başladı. Bu konu ile ilgili anlatımı çözecek ipuçlarını Friend Connect emekli başlıklı yazımda belirtmiştim.Konuyu tekrar yeniliyorum. Temmuz 2013 de Google Friend Connect kapanıyor ve gadgetleri çalışmayacak duruma gelecek. Yukarıda verdiğim link bağlantısından konuyu inceleyerek uygulamayı kullanabilirsiniz. Konuyu anlayamayanlar içinde konunun özetini veren bir video hazırladım. Video’yu izleyerek Friend Connect İzleyici Gadgeti çalışmadığında nasıl kurmanız gerektiği adım adım anlatılıyor.Öneri ve isteklerinizi yorum yazarak, ayrıca yazılmasını istediğiniz özel bir isteğiniz varsa da belirtebilirsiniz.Başarılarınızın devamı dileklerimle.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.