Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Paint Resim Editörü ile Transparan Resim Yapma

Bilgisayarınızın Windows işletim sisteminde mevcut olan, Paint resim editör proğramını kullanarak arka plan rengi beyaz görülen muhtelif...

...
Bilgisayarınızın Windows işletim sisteminde mevcut olan, Paint resim editör proğramını kullanarak arka plan rengi beyaz görülen muhtelif resim çeşitlerinden oluşan görüntüleri (saydam seçim) Transparan resim formatına dönüştürüp kullanabilirsiniz. Hatta, Paint programını kullanarak blog başlık resminize isminizden önce şeffaf banner eklemenizde mümkündür.
Paint resim editörü ile resimlerinizden oluşan transparan görüntüleri tek resim olarak düzenleyip kullanabilmeniz için aşağıda anlatımı yapılan YouTube videosunu izlemenizi öneririm.
Paint resim proğramı

Paint Resim Editörü Proğramını açın:

1. BaşlatTüm programlarDonatılarPaint, tıklayarak açın.  

2. Transparan resim hazırlama ile ilgili anlatım video'usunu şimdi izleyin.

3. Mevcut resimlerden seçeceğiniz bir iki resim ile test çalışması yaparak video da açıklaması yapılan anlatımı yaşamaya çalışın.

⇛Ayrıca okuyun: Resim editörleri ile ilgili yazılar.

Paint resim editörü ile Transparan Resim anlatım videosu

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.