Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger da Resimlerin Etrafındaki Çerçeve Ve Gölgeyi Kaldırma

Blogger temalarında en sevilmeyen özelliklerden biri, yazıya eklenen resimlerin kenarında çıkan çerçeve ve gölge.Kimileri resme bir güzelli...

... Blogger temalarında en sevilmeyen özelliklerden biri, yazıya eklenen resimlerin kenarında çıkan çerçeve ve gölge.Kimileri resme bir güzellik kattığını düşünebilir ama kullandığınız resim transparan bir resimse, bu çerçeve ve gölge yüzünden transparanlık özelliğini kaybederek sevimsiz bir arka plan oluşuyor.
Bu yazıda, resimlerin kenarındaki çerçeve ve gölgeden nasıl kurtulacağınızı anlatacağım.Çözüm pratik ve kesin :)
Şablonunuzun HTML kodlarının olduğu pencereyi açın ve Ctrl+F tuşlarına basarak 
]]></b:skin> kodunu bulun.Bu kodun hemen üstüne aşağıdaki kodları ekleyerek şablonu kaydedin.

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img, 
.BlogList .item-thumbnail img { 
  padding: none !important; 
  border: none !important; 
  background: none !important; 
  -moz-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important; 
  -webkit-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important; 
  box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important; 
}
Çok kişi tarafından sorulduğu için blogda paylaşma itiyacı hissettim.Umarım birilerinin işine yaramıştır.Faydalı bir içerik olarak değerlendirdiğim bu yazıyı, hiçbir değişime uğratmadan olduğu gibi sizlerle paylaşmak isterim.Emeklerinden dolayı, BlogHocam blog Editörü Sn.Serdar Kara bey’e teşekkür ederim.

10 yorum

  1. Merhaba,
    Bloglarımda kullanmaya başladım.
    Teşekkürler.
    http://yoncademirel.blogspot.com
    http://olikia.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yonca Hanım;
      Yorum için teşekkür ederim.Umarım faydalı olmuştur.

      Sil
  2. Merhabalar Adnan Bey,

    Bu güzel ve yararlı paylaşımınızdan ben de istifade ettim. Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Serdar Karabey'e de bloğunuz nezdinde teşekkürlerimi sunarım. Bunlar güzel ve yararlı paylaşımlar. İnsanın severek ve isteyerek yaptığı herşeyin içinde sevgiyi hissedebiliyor. Ben sizin bu paylaşımlarınızın tamamında yüreğinizden kattığınız sevgiyi de hissedip alabiliyorum.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey ;
      Yorum övgü ve ince ruhunuz için çok teşekkür ederim.Serdar beyde blog dünyamızda saygıdeğer bir arkadaşımız, tekrar teşekkür ederim.Resimlerinizi yan yana dizme ile ilgili yorumunuzu cevaplamıştım.Herhalde bilginiz dışında kaldı.Ben size yardımcı olması açısından tekrar linki bırakıyorum. Yorumların sağ kenarında e-posta yolu ile abone ol kısmını tıklarsanız, yorumlara yazılan cevaplar size ulaşır.Yine ayni şekilde gelen cevapları almak istemediğinizde aboneliği iptal tıklayarak çıkabilirsiniz.Bir hatırlatma olarak tekrar yazmak istedim.Size hemen linki vereyim.
      http://guney59.blogspot.com/2012/10/google-drive-ile-dokuman-nasl-yaplr.html
      Yazıdaki bağlantı linklerine tıklarsanız farklı konularda bilgi alabilirsiniz.
      Saygı , Sevgi ve Hürmetlerimle..

      Sil
  3. merhaba. öncelikle yazınız çok faydalı ancak benim blogumun html düzenleyicisi ]]> kodunu arattığımda bulmuyor. ne yapmam gerektiği hakkında bir fikriniz varsa çok sevinirim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Yeşim Berrak
      Hanım kod var.Şablonda içinde boş yere tıklayın CTRL+F ile aramayı açın kodu yapıştırın " ]]> " enter çekin.Witged genişleyecek ve göreceksiniz.
      Diğer basit bir yol da; Şablon> Özelleştir> Gelişmiş> CSS ekle tıklayın ve kodu en üst kısma yapıştırın. } bu işaretten sonra enterleyin ve kaydedin blogu.Kod çalışacaktır.

      Sil
  4. size minnettarlığımı ve tüm iyi dileklerimi sunuyorum.
    acemi bir blogcu olarak bilgi ve deneyimlerinizden ziyadesiyle faydalanıyorum.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Güzel paylaşım yaptım güzel oldu teşekkürler

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.