Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 7 Bilgisayarım simgesi nerededir

Teknoloji geliştikce işleriniz dolayısı ile yeniliklere yetişmeniz zorlaşıyor.Windows 95, 98, 2000, xp, W7, vs işletim sistemleri de günde...

...
Bilgisayarım simgesi
Teknoloji geliştikce işleriniz dolayısı ile yeniliklere yetişmeniz zorlaşıyor.Windows 95, 98, 2000, xp, W7, vs işletim sistemleri de günden güne değişim gösteriyor. Bende eski bir xp, kullanıcısı olduğumdan aklıma geldi ve masa üstünde xp kullanırken gördüğümüz Bilgisayarım simgesi hakkında biraz karalim dedim. Windows7 kullanıcıları çoktan bu simgeyi buldular kullanıyorlar. Peki yeni bilgisayar alanlar ne yapacaklar? Bazen arkadaşlarımın bilgisayarına baktığımda Bilgisayarım simgesi ya yok, yada kısa yol yapmış kullanıyor. Bende bu tür konulara hassas olduğumdan hemen gerekeni yapıp simgeyi masa üstüne getiriyorum. Kısa yoluda siliyorum. Yeni aldığınız bilgisayarınızda Bilgisayarım simgesi yoksa takip edeceğiniz yol

Başlat ⇒ Bilgisayar simgesi üzerinde ⇒ Sağ maus tıkla ⇒ Masa üstünde göster seçeneğini tıklayın hepsi bu kadar basit arkadaşlar. Artık Bilgisayar Simgeniz masa üstünde.

Bilgisayarım Masa Üstünde Göster

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.