Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger İçerik Politikaları

Google Ürünleri arasında yer alan blogger, blogspot uzantılı bir blog kullanıyorsanız, blogger İçerik Politikaları hakkında bazı konuları ...

...
Blogger İçerik Politikaları
Google Ürünleri arasında yer alan blogger, blogspot uzantılı bir blog kullanıyorsanız, blogger İçerik Politikaları hakkında bazı konuları kesin bilmeniz gerekmektedir. Blogunuzun kaldırılmaması, Adsense tarafından reklamların iptalı, hatta Google hesabınızın iptaline kadar uzayan birçok konuyu yaşayabilirsiniz. Bazen üşenip de okumadığımız, ya sonra okurum düşüncesi ile unuttuğumuz birçok önemli konular vardır. Google insanların gelişimi, toplumsal kalkınma, sosyal medya alanları gibi birçok alanda ürünleri ile hizmet veren bir şirkettir. 

Birçok kişi Google’u sadece bir arama motoru olarak bilir. Evet Google iş ve Web Dünyasına arama motorlarının Devi olarak başladı. Tıpkı diğer iş dünyası gibi, politikalarından ödün vermedi. Araştırma,  geliştirme ve test işlemlerinden sonra internet dünyasına çok büyük katkılar kazandırdı ve halen de kazandırmakta. 

Bu nedenle Google’ı bazı insanlar basite alabilir. Bu konudaki benim düşüncem ise basite alan o insanların bilgisizliklerinden kaynaklanmaktadır. Konuyu daha fazla dağıtmadan Google’un Ürünlerinden Blogger Blogspot uzantılı Blog’larınız için okunması gereken, Blogger İçerik Politikaları ile ilgili konunun linkini veriyorum. 

Yarın bir gün keşke okusaydım demeden bir sayfadan ibaret olan bu bölümü okumanızı ve konunun önemini anlamanızı tavsiye ediyorum.

Ayrıca, Blogger Telik Hakkı ve DMCA hakkında bilinmesi gerekenler isimli yazımı inceleyerek de bazı konular hakkında bilgi alabilirsiniz.

Blagger İçerik Politikaları nelerdir? İnceleyiniz! http://www.blogger.com/content.g

4 yorum

  1. Evet, sayenizde Google hakkında bahsettiğiniz konulardan haberdar oldum ve okudum.Bilgi eksikliklerimizi tamamlayan çalışmalarınızı gerçekten değerli buluyorum.
    İyi çalışmalar dileklerimle teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahestebeste; Hanım,
      Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Keşke diğer blogcu arkadaşlarımız da sizin kadar konuya hassas olsalar. Sırf yukarıda bahsedilen konudan dolayı Google forumlarında yardım arayanlar var.Çözüm bulamıyorlar.Bulmaları da imkansız. Bloga ilk başladığımda yaptığım bir hata yüzünden Google Adwors hesabım kilitli.Ve hiçbir zamanda açılmayacak.İnsanlar bazı konuları acıyı hissettiklerinde idrak edebiliyor.Yapacak birşey yok tabi. Sizede iyi çalışmalar dilerim.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. İşte bu yüzden tekrar teşekkürü borç biliyorum, kendi çektikleriniz başkalarına da sorun olmasın diye yardım etmeniz yüce gönüllülüktür.
      Ders çalışır gibi okudum, geçen yazılarınızdan birinde verdiğiniz tüm linkleri inceledim.Ama bir kez okumakla olmayacak, onu anladım. Gerçek bir öğrenme sağlamak için düzenli tekrar gerekli.Bu anlamda da blogunuz başvuru kaynağıdır benim için.
      Not:Yorum gönderilmedi uyarısı yüzünden tekrar gönderiyorum.Umarım ulaşır.

      Sil
    3. ahestebeste; Hanım, Yazı yazarken fark etmedim.Çok özür dilerim geç cevap yazdım.Evet haklısınız. Yazılarımı bu düşünce altında yapıyorum.Gönüllü kelimesi çok doğru.Bir nevi kendi temamı yarattım.İnanın o kadar konu var ki, ben de okuyor ve araştıyorum.Blog yazmak gerçekten kolay değil. Bir yazının yazılması için yaklaşık 2/3 saat harcıyorum.Size önerebileceğim konu uygulama yaparak yazıdakileri blogunuza uygulayın.Çok kısa zamanda hem konuyu anlamış olursunuz hemde unutmazsınız.Kısa zamanda da blogunuz bir oyuncak haline dönüşür.Göz alışkanlığı kazndığınız gibi konularda ezberinizde kalır.Evet yazılarda birçok link veriyorum.Aslında bunu birçok okuyucu okumuyor.Gereksiz görüyor. Her link o kunuyu anlatan bir içerikle bağlantılı.Zaten bu uygulamayı yanlış yapmamız arama motorları ve Google gözünde değer kaybına sebebiyet verir. Böyle bir konuyu yaşamak istemem.Kimseninde yaşamasını istemem.
      Değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.Görüşmek üzere.Yorumunuz geldi.Bazen internetten kaynaklanan sorun olabiliyor.
      Saygılar.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.