Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Cips Ve Kola Reklamları Yasaklanıyor

Türkiye' de en fazla reklamı yapılan cips, kola gibi fazla yağlı, fazla tuzlu ve fazla şekerli gıdaların reklamlarına RTÜK ve Sağlı...

...

Türkiye' de en fazla reklamı yapılan cips, kola gibi fazla yağlı, fazla tuzlu ve fazla şekerli gıdaların reklamlarına RTÜK ve Sağlık Bakanlığı tarafından yasak geliyor. Obeziteyi köpürten reklamlar olarak tabir edilen videolar, öncelikle çocuk programlarından kaldırılacak ve yeni bir yasal düzenlemeden geçecek. 

6-18 yaş aralığında obezite sıklığı % 8.2 iken, 19 yaş ve üzeri için % 30,3 olarak tespit edildi. Kadınların ise obeziteye yakalanma riski erkeklerden iki kat daha fazla. 

Obeziteye çoğu insan sadece kilo problemi olarak baksa da, resmin bütünü korkutucu boyutlara ulaşabiliyor. Kalp- damar hastalıkları, diyabet, meme ve bağırsak kanseri ve KOAH hastalığına yol açabiliyor.

Ceyda Aksel : AdnanGuney.Com, NetworkDizayn.com, Web site Editörü Ceyda Aksel hakkında ; 1989 yılında Akhisar'da doğdum. Eğitim ve öğretim hayatımı Pamukkale Üniversitesi'nde tamamladıktan sonra dijital platformlara olan ilgim arttı. Ve bilgi paylaşım sistemlerine ilgi duymaya başladım.Google, Yandex, Bing gibi büyük arama motorlarında seo optimasyonu yapmaya başladım. Ayrıca gıda mühendisliği yapmaktayım.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.