Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 10 Yükseltmesi Microsoft Uygulaması

Microsoft Windows işletim sisteminizi, Windows 10 işletim sistemine hemen yükseltmeyi planlıyor, Windows 10 yükseltme çözümümü arıyorsanız...

...
Microsoft Windows işletim sisteminizi, Windows 10 işletim sistemine hemen yükseltmeyi planlıyor, Windows 10 yükseltme çözümümü arıyorsanız? Windows 10 Yükseltme ile ilgili adımları takip ederek yükseltmenizi hemen yapabilirsiniz. Ücretsiz olarak dağıtımı yapılan Windows 10’u nasıl yükselteceğiniz ile ilgili makaleyi takip ederek işletim sisteminizi yükseltin.

Windows 10 Yükseltme uygulama başlangıcı :

1. Aşağıda vereceğim bağlantı linkine, Windows 10 kullanıcıları girdiğinde Windows 10 yükseltme sayfasını göremeyecektir. Bunun nedeni! Bilgisayarlarında bulunan Windows 10 işletim sisteminin yüklü olmasıdır. Windows 7 yüklü bir bilgisayarda İnternet Explorer tarayıcıda Windows 10 sayfasına girdiğimizde görülebilen ancak hemen yan tarafta Windows 10 işletim sistemi yüklü bir bilgisayarda görülemeyen Windows 10 sayfa görüntüsü.
2. Windows 10’u şimdi yükseltmek için buradaki linkten giriş yapın.

3. Windows sayfasında iken Hemen başlayın butonuna tıklayarak kurulumu başlatın.

4. Web tarayıcınız 7.28 mb boyutundaki dosyayı, “Get Windows 10 Web .exe” indirilmeye başlayacaktır.

5. İndirdiğiniz Windows yükseltme dosyasını çalıştırdığınızda Windows 10 kurulumu başlar. Bilgisayarınızın hızına göre kurulum birkaç saat sürebilir.

6. Birden fazla bilgisayarınız mevcut, USB sürücüsü veya DVD oluşturmak istiyorsanız buradan giriş yaparak medyanızı oluşturabilirsiniz. Aynı zamanda bu sayfadan Windows Yükseltme de yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.