Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Web Yönetici Araçları Veri İşaretleyicisinin Önemi

Veri işaretleyicisi, Google’un Web Yönetici Araçları ile indexlenmiş , yazıların veri işaretleyicisi ile veri işaretlemesi yapılmış web si...

...
Veri işaretleyicisi, Google’un Web Yönetici Araçları ile indexlenmiş , yazıların veri işaretleyicisi ile veri işaretlemesi yapılmış web sitelerinin arama sonuçları ve Google’un bilgi grafiği gibi ürünlerinde okuyucuya kaliteli bilgi sunan bir araçtır. Dünya genelinde tüm bilgilerin verilerden oluşturulduğu gerçeğine ne kadar inanırsak, bu bilgilerinde verilerden oluşturulduğunu daha iyi kavrayabiliriz. Google’un en büyük özelliklerinden biri evrensel arama motoru olmasıdır. Durum böyle olunca, Google arama sonuçları algoritma kalitesinin en yüksek seviyede olması gerekir. Web Yönetici Araçları, Veri işaretleyicisi de bu algoritmalardan biridir. 

Her ne kadar ücretsiz blogger veya web sitesi kullanıyor olsakta web kurallarına uymak ve gereğini yerine getirmek zorundayız. Google’un Web Yönetici Araçları Veri işaretleyicisini bir yayıncı olarak anlayarak bilinçli kullanmak zorundayız. İlk yayın hayatına başlayan yayıncılar sitelerine gereken önemi vermezler. Zaman ile çoğalan yazılar ve yazıya bağlı hatalar bir süre sonra yerini arama sonuçlarında neden görülmüyorum? Siteme neden kimse gelmiyor gibi söyleşilere bırakarak daha da çıkmaz bir hal alabilir.

Yukarıda verilen resime dikkat ederseniz sol taraftaki resimde yazar isminin yanında bir ünlem işareti göreceksiniz. Hemen yan tarafındaki resim de ise bu ünlem işareti yok olmuş resmi göreceksiniz. Bu iki resim için kısa bir açıklama yaparak, Web Yönetici Araçları Veri işaretleyicisinin önemine değinelim.

Hatalı bir ürünü satmak, tanıtmak veya bilerek övmek ister misiniz ? Bu mümkün değildir. Kimse böyle yanlış bir uygulamaya girmez. Şimdi yukarıda sol taraftaki hatalı bir yazıyı ürün olarak düşünün. Yazılarımız zaten bizlerin bir üründür. Ve bu üründeki hatayı düzeltmeniz için size bir araç verilmiş olduğunu ancak sizinde bu aracı kullanmadığınızı varsayalım. 

Google’un da sizin ürünlerinizi okuyucu kitlesine sunan büyük bir şirket olduğunu varsayarsak. Sizin ürününüz hatalı olduğundan okuyucu kitlesine sunulmayacak ve önerilmeyecektir. Buradaki kayıp yayıncı yazarların olacaktır. Bu örnekten yararlanarak bugünden itibaren Web Yönetici Araçları Veri işaretleyicisinin önemini çok daha iyi anlamanız gerektiğini düşünüyorum. Konuyu çok daha geniş tutarak boyutlandırabiliriz. Ancak uzun yazıların insanları sıktığını, bunalttığını hatta zamanları olmadığını biliyorum. 

Bu neden ile, Web Yönetici Araçları Veri işaretleyicisi ile ilgili zaman bulduğunuz sürece blog menü çubuğundaki Veri Araçları kategorisindeki yazıları incelemenizi, hatta hemen uygulamaya başlamanızı tavsiye ederim. Kısa bir süre sonra web sitenizin daha verimli ve aktif olduğunu görerek, veri işaretleyicisi ile ilgili konulara daha fazla zaman ayıracağınıza eminim. Konu hakkında sorularınız varsa yorumlarda belirtip yardım alabilirsiniz.
Ayrıca okuyun ⇒ Veri araçları hakkında geniş bilgiler.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.