Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

AddToAny Sosyal Paylaşım Platformu

Blogger , blog ve diğer web siteleri için gadget formatı ile gönderme özelliği sunan AddToAny Sosyal Paylaşım Platformunun sunduğu alterna...

...
Blogger, blog ve diğer web siteleri için gadget formatı ile gönderme özelliği sunan AddToAny Sosyal Paylaşım Platformunun sunduğu alternatif birçok seçenekleri inceleyip beğendiğiniz uygulamayı blog’unuza göndererek kullanın. Birçok seçeneklerden oluşan, Sosyal paylaşım icon’larını bir tıklama ile ekleyin eklediklerinizi yine bir tıklama ile kaldırın. AddToAny isminin ne anlama geldiğini merak ettim ve çıkan sonuç şu şekilde ; Herhangi birini ekle, veya beğendiğini ekle gibi türetebiliriz. Sizin de bildiğiniz gibi, Türkçe çok kapsamlı ve değişik anlam ifade eden bir dil. AddToAny sosyal paylaşım platformu, 2006’nın mart ay’ında çalışmalarına başlamış ve günümüze kadar gelmiş.

AddToAny ile nasıl tanıştım : Konuyu kısaca site isimlerini vermeden anlatmaya çalışim.  Adnan Güney isimli Wordpress sitemde kullandığım paylaşım eklentisinin aktivitesini pek beğenmiyordum. Chrome tarayıcımda kullandığım diğer paylaşım uzantısını siteme kurmak istediğimde eklentinin henüz test edilmediği, yani site alt yapısı ile uyumlu olmadığı yazıyordu. Film izlerken beğendiğim bir film’i paylaşmak istedim ve paylaşmaya başladım. İnanın tam olarak istediğim bir paylaşım yaptım ve bu paylaşımın hangi platform olduğuna baktığımda işte, AddToAny ile tanıştım. Sizlerin de bildiği gibi sinama gösterimi yapan sitelerin birçoğu Wordpress tabanlıdır. Bu düşünce ile araştırarak AddToAny tarayıcı uzantı ve site eklentisini siteme kurdum. Uzantının bir eksiği vardı. O da maus’un sağ tıklama özelliğine kendini eklememesiydi. Site ile iletişime geçerek durumu kendilerine bildirdim. Gelen cevapta en kısa sürede eklentinin güncelleştirilmesi ile bu eksikliğin giderileceği bilgisi geldi. Kullanıcılarına bu kadar hızlı ve duyarlı verilen cevap gerçekten hoşuma gitti. Şu anda blog’larım da, Blogger’un sosyal paylaşım butonlarını kullanırken diğer paylaşımları da AddToAny Chrome tarayıcı uzantısını kendime göre özelleştirdim ve kullanıyorum. Sizde farklı ve verimli bazı uzantı ve eklentileri kullanmak isteyebilirsiniz.

AddToAny sosyal paylaşım platformunun hangi web siteleri için gadget eklentisi hizmeti verdiğini görmek için Buton isminden, AddToAny Chrome tarayıcı uzantısını kurmak için ise bağlantı linkini kullanabilirsiniz. Bazı konuları açıklayan SSS isim linkinden giriş yaparak daha fazla bilgi almanız da mümkün.

Sosyal paylaşım eklentisini blog'unuza gadget veya manuel nasıl kuracağınız konusunda tereddütleriniz mi var ! Blogger gadget ve manuel kurulum aşamalarını okuyun.

Giriş yaptığınız sayfada, “Blogger Widget İnstallmavi buton’a tıklayıp blog’unuzu seçin ve göndere tıklayarak kurulum aşamasını bitirin. AddToAny sosyal paylaşım seçenekleri sayfasında sağ tarafta kullanacağınız seçeneğe tıkladığınızda seçiminiz sol kısma aktarılır. Sağ tarafta seçiminizi çerçeve içinde görürsünüz. Çerçeve içindekine tıkladığınızda seçiminizi kaldırmış olursunuz. Tüm ekleme işiniz bittiğinde alt kısımda Close diğer ismi ile Yakın mavi butona tıklayarak yaptığınız işlemi kaydedip kullanmaya başlayın. İnsanları tekel oluşumlar değil, global gelişimler geliştirir. Sizde Global düşünmeye çalışın.

Not: Tüm işlemelerinizi yakın seçeneği ile kaydedin. Hemen yan tarafta Ayarlamak ismi ile bulunan buton yaptığınız işlemi sıfırlayan Reset buton'udur. Türkçe çeviri sizi yanıltmasın.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.