Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Donanım Güncelleme Driver Booster Free

Bilgisayar Donanım Sürücü'leriniz güncel mi? Donanım sürücüleri eski ve güncel değilse, Pc'niz ağır çalışıp performansınızı etkil...

...
Ücretsiz Donanım Güncelleme
Bilgisayar Donanım Sürücü'leriniz güncel mi? Donanım sürücüleri eski ve güncel değilse, Pc'niz ağır çalışıp performansınızı etkileyerek sistem çökmelerine yol açabilecektir. Advanced SystemCare ürünleri arasında bulunan (Driver Booster) Donanım Güncelleme ücretsiz proğramı ile Pc’nizi konrol ederek son versiyon donanımlara sahip olabilirsiniz.IObit sürücü güncelleme teknolojisi, eski sürücülerinizi otomatik olarak tanımlar, tek bir tıklama ile proğramı indirdiğinizde, sizin için doğru güncelleştirmeyi yükler.
Donanım arızaları, çakışmalar ve sistem çökmeleri gibi sorunlarınızı çözer. Ücretsiz Sürücü Booster ile bilgisayarınızı kontrol ettiğinizde kendinize şu soruyu sorduğunuzu düşünüyorum.
“Bilgisayarımı yeni aldım neden güncel donanım yüklü değil.” Çok haklı olarak düşündüğünüz bu konu için, yılların vermiş olduğu tecrübe ile kısaca açıklamak ve düşüncelerinizi rahatlatmak isterim. Anlatacağım konu tüm ürünler için geçerlidir.

Yeni bir bilgisayarın hayat hikayesi :

Bilgisayar’ın fabrika çıkış tarihi son güncelleme tarihidir. Ülkenize gelişi, gümrük işlemleri, bayilere dağıtımı, bekleme süresi, son kullanıcı alımı içinde geçen toplam süreyi hesaplayın. Bu süre yaklaşık 6 ay ile 1 seneye tekamül edebilir.Birde siz yeni aldım duygusu ile bir yıl kullandığınızı düşündüğünde toplam 2 yıllık bir süredir Donanım güncellemesi yapılmamış demektir. Oysa Teknoloji yerinde durmuyor. Her gün yenileniyor. Teknoloji geliştikce sizin bilgisayar sürücüleri de eski olarak kalıyor. 

Sizlere anlattığım konuyu biraz geliştirirsek, bir otomobil, buzdolabı, ilaç, bilgisayar, Tv., cep telefonları gibi çoğaltabilirsiniz.Kendim şahsen bu tekniği kullanıyor ve sağlıklı bir şekilde bilgisayarımdan randıman alıyorum. Sizlere yukarıda anlattığım proğram önemli değildir.Güvendiğiniz bildiğiniz hangi proğram olursa olsun kesin kullanarak bilgisayar donanımlarınızı güncelleyin.Proğram'ı isterseniz sonra silebilir birkaç ay sonra tekrar kontrol etmek için kurabilirsiniz.
Advanced SystemCare 7 Ücretsiz proğramı bilgisayarınıza indirdi iseniz proğram içinden kurulumu yapabilirsiniz.
Sürüm bilgisi : V1.1
Proğram boyutu : 12.5MB
İşletim sistemleri : Windows XP/Vista/7/8 Destekler
Kendi sitesinden ücretsiz kullanabileceğiniz İndirme linki.
Guney59 Paylaşım Blog'una 31 Aralık 2013 tarihinde yazar Adnan Güney tarafından yazılmıştır.

6 yorum

  1. Hocam yazınıza ek olarak şunu eklemek isterim; güncel bir virüs programı ve internetin doğru kullanımı problemleri çözecektir. Ama bizler genel de hep tüketimden yana olduğumuz için beyinlerimiz hep kör kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sami Eski
      Bey merhaba, donanım ile virüs kullanımı alakası yok ki.Ama şuna kesin katılıyorum.İnternetten ziyade bilgisayar kullanımı bilinmiyor.Diğer bir konuda az birşey öğrenildiğinde ilk iş para kazanma ve hemen zengin olma duygusu ön plana çıkıyor.Emek vermeden alın teri dökmeden nasıl bu para kazanılıyor yada düşünülüyor halen anlamış değilim.Vatandaş doğduğu gün uçmak istiyor.Henüz uçanı göremedim tabi.

      Sil
    2. Hocam konuya farklı bir pencere açmak istedim. Ben de HP Advisor'ü kullanıyorum. Bahsettiğiniz program da iyi gözüküyor.

      Sil
    3. @Sami Eski
      Bey haklısınız sizi eleştirmek için yazmadım zaten.Geniş ufkunuz olduğunu biliyorum.Doğruları savunduğunuzuda biliyorum.Ama gerçekleri maalesef değiştiremiyoruz.Proğramlar genelde aynı görevi yapıyorlar.Dünya genelinde ödüllü Microsoft destekli olması proğramı seçmem için birinci nedeni oluşturuyor.Proğramı denedim ve başarılı olarak gördüm.Kurduktan sonrada sildim.Cap duruyor.Birkaç ay sonra tekrar kontolr edebileceğim.Slim driver da iyi bir proğram XP dönemlerinde kullandım.

      Sil
    4. Hocam günaydın merhebalar. Eleştiri en kabul ettiğim gerçektir. Hocam birbirimizi tabiki eleştireceğiz. Paylaştığınız konuların için de, emek ve dikkat var. Fikirlerimi sizinle paylaşarak, verdiğiniz cevaplarınızdan birşeyler öğrenmek, keyifli ve zihin açıcı. Hocam görüşmek üzere. Bugün çok yoğun olacak.

      Sil
    5. @Sami Eski Bey merhaba günaydın.Tabi benim günaydın biraz geç oluyor.Tatlı eleştiriler hayatın heyacanı ve gelişimin öncüsüdür.Takip sistemi gerçekten güzel bir araç.Güzel olan herşey takip edilmelidir.Takip ederek insanlara değer verirsiniz.Tabi bu da Google arama sonuçlarına benzer.Organik saf ve temiz olduğunda faydalıdır.Twitter ve Facebook da takip sistemlerini de görüyorum.Takip edeni takibe aldığınızda 1 gün sonra sizi takip sisteminden çıkarıyor.Ard düşünceden başka birşey değil.Hayatta hiç acımadığım bir düşünce yapısı.Tabi gereken müdehale tarzınıda anında alıyor.Sami bey gelişim Dünyamızda hepimizin birbirinden öğreneceği çok şey var.Bizler henüz Okyanusda bir damlayız.Düşüncelerinizi takdir ile karşılıyor ve teşekkür ediyorum.işlerinizde başarılar dilerim.Yoğun olsun sorun değil.O yoğunluklar zor da olsa gelişimin bir parçasıdır.Görüşmek üzere.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.