Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Yazı ve Gadget Başlık İsmini Büyüt

Blog ana sayfanızda yazı başlığı, yazı tarihi ve gadget başlığınızı açıklayan isimleri büyütüp, küçülterek farklı renkler ekleyip değiştir...

...
Blogger başlık yazı, tarih ve Gadget başlık isminin son görünümü
Blog ana sayfanızda yazı başlığı, yazı tarihi ve gadget başlığınızı açıklayan isimleri büyütüp, küçülterek farklı renkler ekleyip değiştirebilirsiniz.Blogger temalarının varsayılan ayarlar olarak otomatik kurulduğunu biliyorsunuz.Blogger’un en büyük özelliklerinden biri de özgürce çalışabilmeniz için tüm kodların açık olmasıdır.Blog şablonuza istediğiniz kadar kod ekleyebilir, kodları çıkarabilir desen şekil boyut verebilirsiniz. Tüm bu işlemler Blogger’un özel bir blog olması için yeterli nedendir.
Google ürünü olan Blogger kodları içinde yaptığınız tüm işlemler, Google sunucularında barındırıldığından en üst derecede güvenlik ile korunur. Google içerik kuralları ve hizmet şatlarına uyumlu çalıştığınız sürece çalışmalarınızı çok rahatca sürdürerek 100 ad. blog açma hakkına da sahip olursunuz. Blog yazı, tarih ve başlığımızı, gadget’lerimiz üzerinde bulunan açıklama yazılarını nasıl tasarlayacağız aşağıda bu adımları inceleyelim.
Blogger başlık yazı, tarih ve Gadget başlık isminin ilk görünümü ;

Blogger başlık yazı, tarih ve Gadget başlık isminin son görünümünü yukarıdaki ilk resimde görüyorsunuz.
Blogger içerik tarih başlığı ve Gadget başlık isimlerini tasarlamak için yapılacak işlemler:
1. Şablon → Özelleştir → Gelişmiş → Gadgetler'e tıkladığınızda yazı tarih ve gadget başlık isimlerinin çerçeve içine alındığını göreceksiniz.
Başlık yazı tipi : Beğendiğiniz herhangi bir yazı fontunu seçin ve önzilemeden kontrol edin.
Başlık Rengi : Beğendiğiniz herhangi bir rengi seçin.
B , I, ve 100% , işaretleri ve ok işaretine tıkladığınızda büyütmek istediğiniz px. değerini seçin. Özelleştirmede kararsız kalırsanız “gadget üzerinde yapılan gelişmiş değişikleri sil” yazısına tıklayarak yeniden yapılandırmaya başlayabilirsiniz.Çekinmeden kullanın korkmayın hiçbirşey çökmez. Blog'a kaydet sekmesine tıklayana kadar hiçbir ayar kaydedilmez. Kayıt yapmadan blog'a dön seçeneğine döndüğünüzde tüm ayarlar eskisi gibi görülür.
Blogger içerik başlık ismini tasarlamak için yapılacak işlemler:
1. Kayıt başlığı sekmesine tıklayın
2. Başlık yazı tipi : Herhangi beğendiğiniz bir yazı font’unu seçin.
3. Yukarıda anlatılan uygulamanın aynısını bu sekmede de tasarlayın ve blog’u kaydedin
Blog başlık yazı rengi ve bağlantıların tasarlanması :
1. Bağlantılar sekmesine tıklayın.
2. Bağlantı rengini seçin.Örnek ben mavi seçtim.Yazı başlığım mavi renk oldu.
3. Yaptığım seçim sonucu sidebar gadget link başlıklarımda maviye dönüştü.
4. Ziyaret edilen bağlantılar : okuyucunuz bir bağlantıya tıkladığında siz o sayfaya bakarken bağlantının rengi sizin seçtiğiniz renge dönüşür.Bu şekilde linkinizin tıklandığını da anlayabilirsiniz.
5. Bağlantı vurgu rengi : Mavi olarak seçtiğiniz link üzerine gelindiğinde değişim gösteren renkdir.Örnek ben turuncu seçtim.Link mavi görülmekte. Mausu üzerine getirdiğimde link turuncuya dönüşecektir.
Yukarıda anlatılan işlemleri klasik blog’umdan canlı inceleyebilirsiniz.Blogger temanıza hiçbir kod eklemeden yapabileceğiniz değişimleri sizlere biraz da olsa anlatmaya çalıştım. Umarım hoşunuza gider ve zevkle tasarım çalışmalarınızı düzenlersiniz. Sorun mu yaşıyorsunuz ? Yorum penceresinde belirterek yardım alabilirsiniz. Guney59 Paylaşım blog'una 25 Aralık 2013 tarihinde yazar Adnan Güney tarafından yazılmıştır.

4 yorum

  1. Adnan hocam yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum benim sorum benim küçük bir yemek bloğum var ve paylaştığım tariflerden birini google yazıp görsellerden tıkladım Susamlı Köfte'resmine resim beni başka bir yemek sitesinin susamlı tariflerine attı benim bloktaki resmin ait olduğu tarife atması gerekmiyormu problem nerden kaynaklanıyor öğrenebilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Şefika Bağcı
      Hanım merhaba,yazılarımı okumanız beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim.Google görsellerde bulunan resminizi büyük bir ihtimalle farklı indirip kendi blog yazısına ekledi.Bu nedenle resim aynı ancak yazı içindeki bağlantı linkini aldığından tıklandığında karşı kişinin blog'u çıktı.Sorun burdan kaynaklanmakta.

      Sil
  2. Adnan hocam sen şu açtıgın konularla bana oyle bi yardımcı oluyorsunki cıdden ateistim ama sana dua ediyorum öyle bi ironi içerisindeyim şuanda. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Naruto :
      Merhaba, yorum için çok teşekkür ederim.Atais olmanız benim için sorun teşkil etmiyor.Her insana saygım sonsuzdur.İnsanlar farklı düşüncede olabilir.Bu çok doğaldır.Görüşmek üzere.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.