Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Hayat Ne Güzel Hayat Ne Hoştur

Merhaba Blogcu arkadaşlar.Bugun’e kadar pek bahsetmediğim ancak zaman zaman yorumlarda sözünü ettiğim, Sosyal etkinliklerimden sizlere bir...

...
SAMSUN MUSIKİ CEMİYETİ 28. VUSLAT KONSERİ
Merhaba Blogcu arkadaşlar.Bugun’e kadar pek bahsetmediğim ancak zaman zaman yorumlarda sözünü ettiğim, Sosyal etkinliklerimden sizlere bir küçük kesit vermek istedim.
Karadenizin incisi olarak da bilinen Samsun sahilinde yaşıyorum. Yaklaşık 25 yıldır çalışma ve konserlerine de katıldığım bir videoyu sizlere sunuyorum. Şu anda üstteki resimde Ud çalan kişi benim. Video’yu izlediğinizde daha açık bir şekilde beni tanıyabilirsiniz.

Samsun Musıki Cemiyeti’nde Annem yönetim kurulunda, eşim koroda, kızımda kanun olarak faaliyetlerimize ailece devam ediyoruz. Kızım okulu nedeni ile artık kanun çalamıyor.Maalesef bu video da yok. Yine dayanamayıp işin sonunu Blogculuğa getirmek istiyorum. Birçok kişiye blog kurmalarını tavsiye etmemin bir nedenide, yaptığınız işin kalıcı ve tarih olarak Web dünyasında geçmesidir. Diğer tarafı da, emekli işsiz, ne yapacağını bilmeyen hayata küsmeye yüz tutmuş arkadaşların bir blog açarak, araştırma, geliştirme ve dünya görüşlerini yeni nesil'e aktarmalarını sağlamaktır. Ümit ediyorum düşündüklerim gerçekleşir.Bir hiç olarak dünyayı terketmektense, bir ot olarak iz bırakmak en güzelidir.
Ot olarak niteledim. Bazı insanlar ilk bakışta garipseyebilir. Ancak hayvanların bir numaralı besini ot olduğunu unutmamak lazım.Hoşca vakit geçirmenizi dilerim.

SAMSUN MUSIKİ CEMİYETİ 28. VUSLAT KONSERİ
Şef : Mücellâ PAYASLI
Takdîm : Yard.Doç.Dr.Buğra GENÇ
Tarih : 06 Haziran 2012 Çarşamba
Yer : Atatürk Kültür Merkezi SAMSUN
MUHAYYER KÜRDÎ ŞARKI
Güfte ve Beste :
Kutlu PAYASLI
Usûl : Aksak
İcra : S.M.C.Korosu
Videoyu izleyelim

Hayat ne güzel, hayat ne hoştur
Sev, sevil eğlen gönlünü coştur
Bin güle bedel neş'eli bir gün
Sev, sevil eğlen gönlünü coştur 
Her akşam burada âhenk bol olsun
Sazımız coşsun, neş'eyle dolsun
Elemle keder uzakta kalsın
En güzel günler sizinle olsun
Google Sitemizide görmek istermisin Burdan izleyebilirsiniz..01.03.2013

2 yorum

  1. Tebrikler başarılar abi. çok güzel..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @İbrahim AKKAYA
      Bey teşekkür ederim. Yeni konser 17 Mart 2013 de yapılacak videosu yayınlayacağım.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.