Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Dinamik Blog Tıklama Eklentisi

Blogger Geliştiricilerinin henüz daha tam yayına başlatmadığı bir eklenti. Sayfa linkine tıkladığınız da kalp şeklinde açılan bir görsel. ...

...
Dinamik Blog Tıklama Eklentisi
Blogger Geliştiricilerinin henüz daha tam yayına başlatmadığı bir eklenti. Sayfa linkine tıkladığınız da kalp şeklinde açılan bir görsel.Blogumda 15 sn süren bu kısa görüntüyü yakalayabildim.Ve tekrar elde edemedim.Tam videoya çekerken kayboldu. Sadece tek bir resim çekebildim.Sizlerle paylaşıyorum.
Resimde tam olarak anlaşılmıyor. Ancak konuyu ben sizlere özetlim.Şu anda blog sol tarafda bulunan yazı linklerine tıkladığınızda, kalp şeklinde uçuşan bir görüntü meydana geliyor.Çok da güzel bir görsellik sağlamış.Ancak çok uzun sürmedi. Bakalım ne zaman bu eklenti devreye girecek.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.