Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blog Yazılarınızda Reklam Gösterme

Blogger Bloglarınızda Yayınlarınız arasında Reklam göstermek istiyorsanız yapılacak işlemleri inceleyelim. Blogunuz yerleşim sekmesine gid...

...
Google Adsense
Blogger Bloglarınızda Yayınlarınız arasında Reklam göstermek istiyorsanız yapılacak işlemleri inceleyelim. Blogunuz yerleşim sekmesine gidin ⇒ Blog kayıtları ⇒  Düzenle tıklayın. Açılan pencerede blog yayınlarınızı yapılandırma seçenekleri ile karşılaşacaksınız.
Kayıtlar içinde reklamı göster yazısını bulun ve kutuyu işaretleyerek seçin.
NOT: Bu kutuyu işaretlemeden önce Adsense’ kaydolmanız gerekmektedir.
Adsense ile ilgili yardım formunu okuyabilirsiniz.

Blogger Yerleşim

2 yorum

  1. benim bir blogum var ama artık fotoğraf yükleyemiyorum ''Çevrimiçi depolama alanınızdan bir öğe seçmak için lütfen oturum açın.''yazısı çıkıyor.Oturum açın butonuna bastığımda da istediğiniz özellik şu an kullanılamıyor diyor.Bu blog işinde daha yeniyim siz tecrübelisiniz bana yardım ederseniz sevinirim.Konunuzla alkalı değil ama alakalı bir konu bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fay Merhaba Anladığım kadarı ile oturum problemin var.Anlattığını biraz dah açarsan ve blogunu bildirisen tabiki yardımcı olurum.Blogculuğunu birinci görevlerinden biride yardımcı olmaktır.Konuyu çözebilmemiz için önce gmail ile giriş denemesi yapın, olumsuz olduğunda haberleşelim.
      Sorununuz resim değil giriş problemi.Konu dışı haberleşme için sağ tarafda açılır menode İstek hattı kısmını da kullanabilirsin.Sonradan ilgili yazı içinde yorumlara devam edebilirisin.Rahat ol.Kendini sıkma çözeriz.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.