Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Bloga Banner Nasıl Eklenir Resimli Videolu Anlatım

Blogger bloglarımızda Flas Banner, Logo, resim gibi görselleri eklememiz bazen kaçınılmaz olmuştur. Bu görselleri blog da, gadget, widget...

...
Bloga Banner Nasıl Eklenir Resimli Videolu Anlatım
Blogger bloglarımızda Flas Banner, Logo, resim gibi görselleri eklememiz bazen kaçınılmaz olmuştur. Bu görselleri blog da, gadget, widget olarak nasıl ekleyeceğiz? Eklediğimiz bu görsellere nasıl site bağlantısı vereceğiz gibi sorularınız cevaplarını açıklamaya çalışalım.
İnternette gezerken beğendiğiniz yada sizlerin yapmaya çalıştığı Banner, resim, flaş resimleri blogunuzda kullanmak istediğinizde izlemeniz gereken adımlar.

HTML kodunu aldığınızı varsayarak yapacağımız işlem :

Resim yükleme

HTML JavaScript Gadgetini açın
Tasarım ⇒ yerleşim ⇒ Gadget Ekle ⇒ HTML JavaScript ⇒ İçerik ; İçerik kısmına kodu yapıştırıyoruz. Zengin Metin yazan yere tıklıyoruz ve görseli inceliyoruz. Tamam buraya kadar bu işlemi yaptık ve görselimiz görülüyor. Bu görselimize tıkladığınızda açılmasını istediğiniz sayfayı nasıl konumlandıracağız? Kısaca bir senaryo yapalım.
1. Görsele tıkladığınızda blogunuzdaki/Diğer blog yada sitedeki bir sayfaya yönlendirmek isteyebilirsiniz. (Bu diğer sitenin Ana Sayfası da olabilir)
2. Network Marketing’de ( İnternet Online şatış ) görevlisiniz ve müşterilerinizi yönlendirmek için size verilen refarans kodunu kullanarak yönlendirme yapmak istiyorsunuz.
3. Size bir banner kodu verildi veya verilmedi siz banner kodunu alıp kendiniz yönlendirme yapacaksınız. Anlatılan her madde için yapacağınız işlem aşağı yukarı aynıdır.
1. Adımda anlatılan kısımda blogunuzdaki hangi yazınıza yönlendirmek istiyorsanız, o yazınızı açıp tarayıcıdaki linki kopyalayıp, gadgetinizdeki resmi seçim (maus ile üzerinde karartma, işaretleme) işlemini yaptıktan sonra, dünya şeklindeki “bağlantı oluştura”tıklamanız ve tarayıcıdan aldığınız linki buraya yapıştırarak tamam deyip kaydetmeniz yeterli.

Diğer sitenin ana sayfası derken;

Örnek Benim sitemin ana sayfası : http://guney59.blogspot.com/
2. Adımda 1. adımla aynı mantıkla çalışmaktadır.

Sayfaya bağlantı oluşturma
3. Adım, daha farklı bir konu. Diyelim ki begendiğiniz bir banner var sizde bunu kullanmak istiyorsunuz. Ancak telif hakkarına dikkat edip, izinli bir banneri kullanmaya çalışın.
Sonra problemler yaşayabilirsiniz. Bu blogunuzun silinmesine kadar ciddi konuları içerebilir. Yasalara uyduğunuz sürece problem yaşamayacaksınız. Bu kodu nasıl alacaksınız.
Almak istediğniz görselin üzerine sağ tıklayın ⇒ Resmi yeni sekmede aç ⇒
Açılan sayfaya git ⇒ resim üzerinde sağ tıkla ⇒ Öğe denetle tıkla ⇒
Altta kararmış alana sağ tıkla ⇒ COPY as HTM ile HTML kodu kopyalayın. Kopyaladığınız kodu editörünüzde açtığınız gadgete yapıştırın, ve 1. Adımda anlatılan işlemi uygulayın. (Bu anlatım Chrome kullanıcıları için anlatılmıştır.) İlgili videoyu izleyelim

6 yorum

  1. Blogg işinde en iyisi siz olacaksınız.öle sanıyorum.yeni başladım ve çok şeyi sizin sitenizde öğreniyorum.
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FARUK TOK; Bey teşekkür ederim.Sitenizi gördüm.Blogger özel tema kullanıyorsunuz hayırlı olsun.Blog menüde Tema Tasarım kısmından farklı konularda yardım alabilirsiniz.konu içinde takıldığınız yerleri sormaktan çekinmeyin lütfen.Elimden geldiğince yardımcı olurum.Bu arada küçük bir ipucu verim size. Tumblr micro bir blog açınve Yazılarınızı Tumblr içinede post edin.Sizede kolay gelsin.Diğer işlemleri herhalde yaptınız?

      Sil
    2. abi bişey soracam lütfenn
      eposta at aban ben sana ulaşamıyorum
      aligolge999@hotmail.com

      Sil
    3. Ali bey Blogger formuna gereken cevabı yazdım.Şu anda yazdığımı okuyorsunuz.Posta ile yardım yapmıyorum.Genel bir yardım için ilgili konu altına sorunu yazın lütfen.Sağ alt kısımda beni bilgilendir seçeneğini işaretleyin.Yorum ve cevaplar size ulaşacaktır.

      Sil
  2. tebrik ediyorum çok güzel ve yardımcı bir yazı olmuş ben de yeni bir blog açtım ve deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yeni blogunuz hayırlı olsun.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.